לוגו פיגוז הפעלות

הפעלות לבר מצווה/ בת מצווה

הפעלות לבר מצווה שמשדרגות את האירוע

פעילויות מיוחדות ויוצאות דופן לבר/ בת המצווה

פיגוז הפעלות » הפעלות לבר מצווה/ בת מצווה

להזמנת ההפעלה

חייגו עכשיו או שלחו פרטים ונחזור אליכם

מחפשים הפעלות לבר מצווה/ בת מצווה?

רוצים לעשות כיף לילדים או להעסיק אותם לאורך כל האירוע?
אנו מזמינים אתכם ליהנות מהפעלות לבר מצווה שלנו שמעשירות את האירוע, מגבשות את הקהל ומכניסות את הפלפל הנכון ששובר הקרח!

ניתן להזמין לבר המצווה:
הפעלת אוטו ספיד – הפעלה עם מכוניות שלט. מסלול מכוניות על שלט מגיע עד אליכם לשטח המסיבה. מפעיל מיומן ינחה את הילדים עם שלל משימות, משחקים ואתגרים שמתאימים לבנים ובנות – העצמה מיוחדת לחתן השמחה.

הפעלת "קומנדו לייזר טאג" – אנחנו מגיעים עד אליכם עם ציוד מקצועי לקרבות לייזר טאג. הילדים יקבלו נשקים ויחולקו לקבוצות ומכאן נצא לסדרה של תרחישים, משימות וקרבות שטח. המערכת הממוחשבת סופרת עבור כל שחקן כמה פגיעות הוא פגע ביריב, כמה פגעו בו וכמה נקודות צברה כל קבוצה – הילדים עפים על זה!!

ניתן להזמין את אטרקציות לאירועים נוספים כגון, מתנפחים שולחנות משחק עמדות סוני פלייסטיישן וכד'.
ניתן לערוך את הפעילויות לבר מצווה שלנו באולם, בחצר, או בשטח (יער)

למידע נוסף, הצעת מחיר ובירור תאריכים התקשרו עכשיו.

ההפעלות שאנחנו מציעים

יום הולדת מכוניות על שלט

אוטו ספיד – מכוניות על שלט

הפעלת לייזר טאג ליום הולדת

קומנדו הפעלת לייזר טאג

תמונות מהפעלות לבר מצווה/ בת מצווה

לקוחות מספרים

משפחת אפרים

"הרבה אנרגיה ומצב רוח"

היה מדהים! כולם הופתעו,זה היה יחסית חדש, הרבה אנרגיה ומצב רוח. נהנו מהקטנים ועד לזקנים שהיו בארוע. מומלץ בחום!!!
27/02/2008

רחל נוסבאום

"בר מצווה לנדב"

בני נדב ו33 חבריו לכיתה חגגו בר מצוה יחד עם טל מאוטו ספיד על גג ביתינו. כל הילדים השתתפו במגוון הפעילויות והמשחקים ונהנו מאד. גם אחיו בן ה 15 ודודו בן ה 30 של בר המצוה רצו לשחק. טל ארגן את האירוע המוצלח מהתחלתו עד סופו כולל מוסיקה קצבית. תודה רבה. בברכה, רחל נוסבאום
19/11/2008

קרן רוזין

"הצלחה מסחררת"

כשנתקלתי בפרסום של אוטו ספיד - פקפקתי... דברתי עם טל. קראתי המלצות והחלטתי להסתכן. זו היתה הצלחה מסחררת הן מבחינת הפעילות והרבה בזכות המפעיל - טל. הילדים היו קשובים, משתפי פעולה ומשולהבים. אין ספק שטל עזר לביתי להרגיש מסמר הערב באופן טבעי ולא מלאכותי או מאולץ. הפעילות של טל משלבת משחקים, תחרויות ומשחק חופשי ומתאימה לכל גיל. ממליצים בחום.
26/06/2008

ענבר אושפיז

"יום הולדת 12 לבננו אופיר במודיעין"

חיפשתי באינטרנט אחר רעיון מדליק למסיבת יום הולדת , שתהיה שונה ממה שהכרנו עד כה. שיחת טלפון ראשונית עם טל המפעיל , שענה באדיבות ותמיד חזר דקות ספורות לאחר השארת הודעה, חיזקה את ההרגשה שמדובר לא רק ברעיון הנכון אלא גם באדם הנכון. הכל ענה על ציפיותנו כולל וזה הרי הכי חשוב - ההנאה השלמה של בעל השמחה וחבריו לכיתה, בנים ובנות כאחד. ממליצה בחום.
28/04/2008

מלי

"בר מצווה של גיא"

השבוע חגגנו לגיא בר מצווה, והפעם הזמנתי את טל בלי לדעת מי העומד מולי, ומה הפעילות, אלא רק תמונות שראיתי באינטרנט.שהפעילות התחילה הופתעתי מאד,ולתאר את גודל הפתעה קשה, כי אין מילים לומר על הפעילות ועל היחס, ועל האיכפתיות, והראייה הכוללת של טל. אם אהיה לי אירוע נוסף או אצטרך להמליץ זה יהיה הוא ורק הוא.תמיד אשמח גם אם תפנו אלי לאיימיל ואספר לכם כמה שווה הפעילות malli9@walla.com מלי
18/11/2007

שאלות נפוצות

אתם יכולים להזמין את ההפעלות שלנו כגון אוטו ספיד או לייזר טאג שימשכו נניח כ 1 שעה ובסיום ההפעלה יעברו הילדים לאזור הריקודים ואל הדי ג'יי שאתם תזמינו.
את לא צריכה לדאוג לכלום מלבד כל הנושא של אוכל ושתיה. אנחנו מביאים גנרטור לחשמל (לשימושנו) תאורה (בתאום מראש) וכמובן לכל הציוד להפעלות והאטרקציות.
ארוע מסוג זה יכול סובב סביב אחת מהפעלות הקונספט שלנו :
1. אוטו ספיד
2.לייזר טאג
נקבע את הארוע באולם או בשטח ובמהלך המסיבה נפעיל את הילדים למשך שעה עד שעה וחצי עם שלל משימות ואתגרים כמו כן תוכלו לשלב בארוע מסוג זה אוכל נאומים מצגת וכד'
בארוע מסוג זה חשוב לך להעסיק את הילדים ולעשות להם חוויה – לכן ניצור אזור פעילות לילדים בו יהיו האטרקציות שתבחרי. ניתן לעצור את כל האטרקציות בזמן האוכל/נאומים מצגת וכד'.

להזמנת ההפעלה

חייגו עכשיו או שלחו פרטים ונחזור אליכם

חיפוש באתר

להזמנת ההפעלה

חייגו עכשיו או שלחו פרטים ונחזור אליכם